PwC Sverige uppgraderar till DMS® 3.0 från BAM54

Sedan 2007 har PwC Sverige jobbat med BAM54s Brand Management-system, DMS®, med stor framgång. Varje kontor ansvarar bl a för att själva producerar material som även beställs via och arkiveras i det nya systemet.

Den nya webbtjänsten kvalitetssäkrar PwCs dagliga arbete med material och uppgifter för profilering, marknadsföring och kommunikation. Tjänsten innebär att de kan producera, godkänna, beställa, publicera, dokumentera och planera sitt kommunikationsmaterial i ett och samma system. Med DMS® 3.0 får de en gemensam plattform för både interna och utåtriktade marknadsföringsaktiviteter som också skapar ett effektivt och skräddarsytt arbetsflöde vilket sparar tid och pengar samtidigt som de bygger sitt varumärke inifrån.

PwC Sverige är marknadsledande inom revision, redovisning, skatt- och affärsrådgivning med 3.800 medarbetare och 130 kontor runt om i landet. Med erfarenhet och unik branschkunskap utvecklar de värden för sina 66.000 kunder vilka utgörs av globala företag, svenska storföretag och organisationer, mindre och medelstora, främst lokala företag samt den offentliga sektorn.

PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. De ingår i det globala nätverket PwC och delar sina kunskaper, erfarenheter och lösningar med 180.000 medarbetare i 158 länder för att utveckla nya perspektiv och praktiska råd.

Relaterat innehåll