Midpoint söker söker 1:st line medarbetare till Servicedesk

Sista ansökningsdag: 
Inte angivet

På Midpoint är vårt enda syfte att ta bort de hinder våra kunder möter varje dag.
Det är vad vi gör och vad som driver oss som företag.

Kort sagt: Dina mål. Förverkligade.

Jobba hos oss
Just nu letar vi efter drivna medarbetare till Servicedesk och söker både dig som älskar att få teknik att fungera. Vi erbjuder ett arbete nära nya och existerande kunder. Du kommer vara med att utveckla och leverera branschledande lösningar som gör skillnad. Vi erbjuder dig en variation av arbetsuppgifter & utmaningar i en prestigelös arbetsmiljö där bästa idén vinner.

Att arbeta på Servicedesk
Är du en problemlösare som brinner för att lösa användarnas IT-problem?

Vi växer och behöver fler som du, som kan hjälpa nya och befintliga kunder med både små och stora problem. 
Jobbet utförs främst över telefon, e-post eller fjärrstyrning.

Arbetet innefattar bland annat hantering och problemlösning av Office 365, SharePoint, Dynamics 365, Windows Server, VMWare vCloud och Veeam Cloud Connect.

Vi ser med spänning på framtiden och vill erbjuda dig ett arbete där vi tillsammans utvecklar Midpoint och där du också ges goda möjligheter för en personlig utveckling.

Dina personliga egenskaper

• Du är en lagspelare, men kan även ta egna initiativ och arbeta självständigt
• Du är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera med kund
• Du har tidigare erfarenheter av liknande arbete
• Du är strukturerad och är noga med ordning & reda
• Du är envis och anser att inget problem är omöjligt att lösa, det tar bara lite längre tid.

Läs mer och ansök här

Relaterat innehåll