Elvenite söker Customer Support Agent

Sista ansökningsdag: 
Löpande

Vill du vara med och digitalisera livsmedelsindustrin i Norden? Behovet av att integrera verksamheter och olika system blir bara större och viktigare för varje dag. Nu söker vi en driven och positiv person som vill bli vår nästa stjärna på kundservice. Vi tror att du är en social och kommunikativ nytänkare som vågar prova nya vägar för att lösa problem. Du har lätt för att lära dig nya tekniska verktyg och strävar alltid efter att leverera den absolut bästa kundupplevelsen.

Vill du arbeta med några av Skandinaviens mest kända varumärken tillsammans med drivna och kompetenta kollegor i ett företag som är ledande i sin bransch? Vill du lära dig mer om hur digitalisering, kundupplevelse och innovation kan skapa värde i Livsmedelsbranschen?

ELVENITE SOM ARBETSGIVARE
Elvenite är ett tjänsteföretag som erbjuder lösningar som utvecklar våra kunders verksamhet och förbättrar deras lönsamhet. Vår största styrka sitter i vår personal. Det är människorna bakom Elvenite som är kapitalet, själen och drivkraften. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare kan vi fortsätta att locka till oss de bästa konsulterna i branschen och utvecklas till att bli ett ännu bättre team. På Elvenite arbetar en skön blandning av människor med olika bakgrund, erfarenheter och intressen. Vi drivs alla av viljan att tillsammans jobba mot högt uppsatta mål, ha roligt på jobbet och skapa framgångsrika lösningar för våra kunder. Vi satsar mycket på vår personal och vill att Elvenite ska vara ett fantastiskt ställe att arbeta på där alla anställda får möjlighet att bli den bästa versionen av sig själv.

OM TJÄNSTEN – CUSTOMER SUPPORT AGENT
Som Customer Support Agent på Elvenite kommer du vara spindeln i nätet gällande service till våra kunder och ett stöd för våra konsulter i deras arbete i gränslandet mellan system och verksamhet. Det är en utvecklande roll och vi kan lova att den ena dagen inte är den andra lik.

Du ska ha lätt för att lära och vara duktig på att kommunicera i tal och skrift. I din roll kommer du att ansvara för att underhålla och utveckla våra affärsrelationer med våra kunder.

Elvenite support levererar trygghet och tillgänglighet för våra kunder runt om i världen och är grundplattformen till hela Elvenites verksamhet. Som 1st Line support är du ofta vårt ansikte utåt och har en nyckelroll för att vi ska kunna leverera en tillgänglighet och kundservice i världsklass.

Det är även viktigt att du är noggrann och strukturerad och att du kan hantera flera uppdrag samtidigt. Som bryggan mellan oss och våra kunder krävs en stor portion av social kompetens och förmågan att arbeta flexibelt för att skapa en god kundupplevelse. Förutom 1st Line support kommer du att ha ansvar för att praktiska ting på kontoret fungerar och även hjälpa till med administrativa uppgifter.

På Elvenite strävar vi alltid efter att leverera en bra kundupplevelse och vi tror att det är grunden i en hållbar affärsmodell. Hos oss kommer du att få en mycket viktig roll, en konkurrenskraftig ersättning, förmåner som träningsbidrag, pension och individuell utbildningsplan samt härliga kollegor. I utbyte förväntar vi oss att du har en stark vilja av att lära dig nya saker, drivet att organisera och effektivisera processer, modet att ta egna initiativ, tryggheten att fatta egna beslut, en skön personlighet, framåtanda och ett sug efter att anta nya utmaningar.

Placeringsort: Karlstad

DIN BAKGRUND
Vi söker dig som är en driven och social person och som alltid sätter kunden i första rummet. Du är lösnings- och resultatorienterad och inte främmande för att prova nya vägar för att leverera en riktigt god kundupplevelse. Kanske kommer du direkt från universitetet eller så har du jobbat några år med service-relaterade tjänster. Meriterande är om du har erfarenhet av affärssystem eller liknande programvaror, antingen som användare eller konsult.

Vi förutsätter att du är nyfiken och har ett stor kundfokus och strävan efter ständiga förbättringar. Du trivs i det operativa och har god förmåga att prioritera, hantera och driva parallella ärenden. På Elvenite är vi måna och stolta över vårt varumärke och vi är noga med att alltid göra vårt yttersta för att leverera en bra kundupplevelse och ”top notch service” – det ser vi som en självklarhet att du också vill.

Vi ser det som en självklarhet att du trivs i servicerollen vilken innefattar varierade arbetsuppgifter. Som Customer Support Agent är du självständig och serviceinriktad men du är också en lagspelare. Du är en positiv person som genom nyfikenhet och effektivitet bidrar till förbättringar hos såväl uppdragsgivare som internt. En vilja att ständigt utveckla sig själv och sin omgivning är viktiga egenskaper hos oss på Elvenite. Du kommer dagligen att kommunicera i tal och skrift på svenska, norska och engelska.

Är du redo för en ny utmaning och vill ha jäkligt kul på jobbet? Skicka in en ansökan så snackar vi mer.

Skicka in ditt CV och ett kortfattat personligt brev.
Vi utvärderar inkomna ansökningar löpande.

ANSÖK HÄR

Relaterat innehåll